OSTATNIO NA NASZYM BLOGU

Nowe realizacje kubków reklamowych

Nasza ostatnia realizacja to kubek przygotowany dla portalu wPolityce.pl. Zaproponowaliśmy klientowi model 035 KMB w kolorze białym ponieważ na tym kubku jest największa powierzchnia nadruku. Nadruk został wykonany kalką ceramiczną w 4 kolorach CMYK oraz 3 kolorach pantone. Po naniesieniu farby ceramicznej kubek został wypalony w wysokiej temperaturze co utrwaliło druk na wieczność … 24 stycznia 2014

Kubki reklamowe na święta

Nadchodzą święta, to ostatni dzwonek na zakup prezentów dla klientów Państwa firmy. Najlepszymi prezentami są przedmioty codziennego użytku, ponieważ wykonana na nich reklama na długo zakotwiczy w pamięci odbiorcy. W tej sytuacji idealnie sprawdzą się kubki z logo i ciekawym motywem świątecznym. Z okazji nadchodzących świąt przygotowaliśmy dla Państwa kilka … 10 grudnia 2013

Logo - liczą się szczegóły

Tym razem przedstawiamy najnowszą realizację logo.
Naszym zadaniem było stworzenie znaku, dla firmy rekrutującej inżynierów dla firm w Europie. Firma posiadała do tej pory swoje logo, jednakże jego elementem była polska flaga oraz słowo “Polish”, a ponieważ działalność firmy rozszerzyła się na rynek całej Europy, znak stał się nieaktualny. Dotychczasowe 20 sierpnia 2013

Czym jest testowanie A/B

Testowanie A/B jest jednym z najłatwiejszych sposobów na zwiększenie współczynnika konwersji i dowiedzenie się czegoś więcej o swoich użytkownikach i klientach. Specjaliści od marketingu internetowego coraz chętniej korzystają z testowania A/B, ponieważ nie jest ono proste, nie zabiera dużo czasu oraz łatwo wyciągać wnioski z jego efektów.

Jak …

08 sierpnia 2013

Dlaczego unikalne opisy i zdjęcia produktów w sklepie są istotne

Oryginalne opisy i zdjęcia są poważnym wyzwaniem, któremu muszą sprostać sklepy internetowe. Jest to najlepszy sposób na wypromowanie produktu i uczynienie go bardziej pożądanym przez konsumentów. Powiedzmy sobie to wprost: przygotowanie unikalnych, niepowtarzających się i dokładnych opisów produktów jest zajęciem czasochłonnym. Jest to jeden … 31 lipca 2013

CHCESZ O COŚ ZAPYTAĆ?
https://vert.info.pl/blog/6

no spam Brak SPAMu
Oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 $1 kodeksu cywilnego. Aby uzyskać dokładną wycenę prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (23%). Koszty transportu nie są wliczone w cenę, chyba że podano inaczej.