OSTATNIO NA NASZYM BLOGU

Belleza - eksluzywnie o modzie

Kolejnym zadaniem, przed którym stanęła nasza firma, było stworzenie znaku dla nowo powstającej firmy o nazwie Bellezza Per Voi. Jest to sklep z ekskluzywną, sprowadzaną z Włoch odzieżą damską. 

Pierwszą myślą i kierunkiem naszego działania było zaprojektowanie znaku sugerującego ekskluzywność i wyrafinowanie oferowanych strojów. Naszym celem było, … 02 lipca 2012

Case study FEZ

Tym razem naszym zadaniem było zaprojektowanie i realizacja teczki reklamowej oraz folii na samochód dla Fabryki Elementów Złącznych - firmy zajmującej się produkcją m.in. śrub, nakrętek, podkładek sprężystych, elementów złącznych do nawierzchni kolejowej. Firma posiada swoje logo, jednak nie ma opracowanej spójnej identyfikacji. Zwykle w takich … 19 czerwca 2012

Zabezpieczenie pendrive hasłem

Do czego używamy pendrive (a w szczególności pendrive reklamowego)? Archiwizujemy zdjęcia, muzykę, filmy czy dokumenty. Przenosimy za jego pomocą pliki z jednego komputera na drugi, ale czy zdajemy sobie sprawę że możemy go wykorzystać do celów bardziej zaawansowanych? Spróbujemy opisać kilka przydatnych funkcji, które każdy z właścicieli dysku … 14 czerwca 2012

Nowe wyzwanie - logo Professional BHP

Tym razem naszym zadaniem było stworzenie logo dla nowo powstającej firmy oferującej szeroki zakres usług BHP i PPOŻ. Rozpoczynając pracę nad projektem otrzymaliśmy wypełniony brief, który dawał nam pełną dowolność. Naszym najważniejszym założeniem było unikanie wszelkich popularnych motywów kojarzących się z BHP. Ponieważ nazwa firmy dokładnie określa … 28 maja 2012

Jak analizować statystyki odwiedzin na stronie www

Regularnie

Zdecydowanie odradzamy codzienną poranną analizę aby odpowiedzieć sobie na pytanie ile to osób odwiedziło wczoraj naszą stronę internetową. Statystyki jak sama nazwa wskazuje zbierają dane statystyczne i należy rozpatrywać je w takim kontekście oraz unikać wyciągania wniosków jedynie z ich bardzo ograniczanego fragmentu.

Z drugiej strony bardzo … 14 maja 2012

CHCESZ O COŚ ZAPYTAĆ?
https://vert.info.pl/blog/13

no spam Brak SPAMu
Oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 $1 kodeksu cywilnego. Aby uzyskać dokładną wycenę prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta. Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT (23%). Koszty transportu nie są wliczone w cenę, chyba że podano inaczej.